Informatii utile! Curiozitati si stiri din intreaga lume.

Tocmai ai creat prima ta colecție de haine și vrei să începi comercializarea? Iată cinci sfaturi care te vor ajuta

in Diverse de

Începerea unei noi afaceri este un moment important pentru orice antreprenor, în special atunci când urmează să prezinți publicului produsele create de către tine, în care ai investit nu doar timp, ci și pasiune. Entuziasmul poate să fie foarte ușor umbrit de către numeroasele probleme și provocări ce apar în orice business, astfel că este esențial să cunoști câteva lucruri încă de la început, pentru a evita taxe suplimentare sau pentru a lua cele mai bune decizii atunci când vine vorba de expunerea unui produs, de abordarea potrivita si de externalizarea anumitor servicii. Astfel, la finalul zilei vei avea o experiență cu adevărat plăcută, iar drumul tău în afaceri o să fie marcat doar de reușite.

Iată cinci sfaturi care te vor ajuta în momentul în care începi comercializarea primei tale colecții de haine

  1. Decide care este cea mai bună variantă pentru tine: producția internă sau externalizarea ei, prin colaborarea cu un atelier deja existent sau un producător internațional. Pentru ca produsul tău să prindă contur, este necesar să ai câteva persoane specializate, cu experiență sau cu dorința de a învăța cât mai rapid. Acest lucru poate să fie o adevărată provocare, având în vedere criza de personal existentă în piață la acest moment, astfel că poți lua în considerare colaborarea cu o linie de producție deja existentă.
  2. Nu uita de obligațiile pe care leai atât față de natură, cât și față de legea din România. Din momentul în care începi să comercializezi articolele din noua colecție, vei avea nevoie și de ambalaje, atât pentru comerț online, cât și pentru cel din locațiile fizice, iar în acest caz, ești obligat să raportezi cantitățile de ambalaje și să demonstrezi reciclarea și valorificarea lor. O soluție ideală este să apelezi la un serviciu care se ocupă cu consultanța mediului, așa cum este cel oferit de către Ecosynergy.ro. Practic, tot ceea ce faci este un transfer de responsabilitate, care te ajută să eviți sancțiuni sau taxe suplimentare date la stat.
  3. Nu neglija identitatea vizuală: logo, culori, font. Tot acest pachet va deveni modalitatea prin care clienții tăi vor recunoaște oriunde în lume brand-ul tău, atâta timp cât fiecare element este foarte bine gândit și realizat. Există numeroși specialiști în piață, așa că cea mai bună opțiune este să apelezi la ei.
  4. Definește cu exactitate publicul tău țintă și raportează-te la el în tot procesul de comunicare. Hainele tale sunt create pentru adolescenți? Atunci cea mai bună abordare sunt rețelele de socializare, adoptarea trendurilor populare și un limbaj cât mai prietenos. În schimb, dacă linia ta conține rochii de ocazie și articole premium, limbajul trebuie să fie mai formal, iar reclama concepută, într-un mod cu totul diferit.
  5. Vizitează mai multe magazine, showroom-uri și platforme online, pentru a decide unde dorești să pui în vânzare produsele. Din ce în ce mai multe afaceri decid să rămână doar în online, datorită costurilor scăzute, ba chiar apelează pe platforme de comerț online, care elimină până și crearea unui site propriu. E timpul să decizi dacă această soluție este cea mai bună pentru început sau dacă expunerea dintr-un magazin fizic ar funcționa mai bine în cazul tău.

Așadar, acum că ai aceste sfaturi la îndemână, tot ce îți rămâne de făcut este să pui totul în practică și să ai răbdarea necesară pentru ca afacerea ta să se dezvolte organic, căpătând notorietatea dorită odată cu trecerea timpului.


Ultimile din

Mergi la SUS