Informatii utile! Curiozitati si stiri din intreaga lume.

Brăila va avea pod de TOP 5! Lung de aproape 20 km!

in Diverse/ExtraNews de

   Contractul pentru proiectarea şi execuţia podului suspendat de la Brăila, considerat cea mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani a fost postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice – SEAP, anunţă Compania Naţinoală de Administrare a Infrastructurii RutiereDupă ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală de 1.120 metri.

   Cu o valoare pentru proiectare şi execuţie de 2.025.494.965 lei (fără TVA) adică aproximativ 500 milioane euro, viitorul pod de la Brăila reprezintă cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit in ultimii 27 de ani. Anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia podului suspendat peste Dunăre la Brăila a fost validat de către ANAP. Compania Naţinoală de Administrare a Infrastructurii Rutiere.a stabilit ca termen limită pentru primirea ofertelor data de 11august 2017.

   Durata contractului va fi de 114 luni, din care 18 alocate proiectării, 36 execuţiei plus perioada de garanţie care va fi de minim 60 de luni. Proiectul de investiţie, cu o lungime totală de 23,413 km cuprinde inclusiv proiectarea şi executia drumului principal, Brăila – Jijila şi a drumului de legatura cu DN22, Smârdan – Măcin.

   Lungimea totală a podului de la Brăila va fi de 1.974,30 m din care 489,65 reprezintă deschiderea laterală, pe malul dinspre Brăila şi 364,65 metri cea de pe malul dinspre Tulcea. De o parte şi de alta vor fi două viaducte de acces, în lungime de câte 110 m, care se vor adăuga lungimii podului suspendat. Gabaritul pe verticală al podului va fi de cel putin 38 m de la nivelul maxim de inundaţie al Dunării, astfel încat să fie indeplinite criteriile de navigaţie fluvială. Lăţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22 m şi va fi alcătuită din patru benzi de circulaţie, patru benzi de încadrare, două acostamente şi o zonă mediană. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,80 m fiecare. Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate). (foto: CNAIR)



Loading...

Ultimile din

Privacy Policy Settings

Mergi la SUS