„Japca la reziliere” Hartuita de doi ani de RDS RCS, pentru o factura restanta de 26 lei. Reclamatii pe banda rulanta, pe final de an

in ExtraNews

O ieseanca s-a trezit ca este hartuita de doi ani de furnizorul de cablu, pentru o factura restanta de 26 lei, desi, timp de zece ani, nu a primit mare lucru • Zeci de reclamatii au ajuns in atentia CJPC Iasi • „Pe data de 19 decembrie 2018 am primit telefon de la aceeasi persoana, de pe alt numar, tot cu amenintari. Eu nu cred ca acest contract ne-a legat pe viata de acesti furnizori de diferite servicii ce nu respecta aproape nimic din cele scrise in contract, ci vor numai sa ne ia banii”, a explicat fostul client • Alt iesean s-a trezit cu o „amenda” de 40 de euro, chiar daca a inapoiat toate echipamentele • Reporterii BZI asteapta un punct de vedere si din partea companiei

Tot mai multi ieseni sunt nemultumiti de serviciile oferite de furnizorul de cablu TV si Internet RCSRDS. Un client din Podu Iloaiei a ajuns sa reclame compania dupa doi ani de la finalizarea contractului, chiar in preajma Craciunului trecut. Femeia povesteste ca a ajuns sa fie hartuita de operatorii companiei, dupa ce nu ar fi achitat o ultima factura, de doar 26 de lei. Aceasta a mai precizat ca s-a chinuit aproape 10 ani cu serviciile de proasta calitate, doar pentru ca nu existau alternative. In consecinta, asemenea reclamatii ajung periodic in atentia comisarilor de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi. Reclamatia depusa la finalul anului trecut va fi analizata de specialistii institutiei.

„In data de 13.12.2006, am incheiat un contract cu furnizorul de telefonie si TV RDS-RCS, singurul pe atunci care avea si internet, cel putin asa faceau ei reclama atunci. Contractul a fost pe doi ani, dar nu a mai venit nimeni sa reinnoiasca contractul, nu am fost anuntati. Ei trimiteau facturile si le plateam lunar. Dar in 2012 serviciile erau foarte rele. Daca batea vantul sau ploua, nu mai vedeam nimic la TV cu saptamanile, iar internetul era vai de el. Aveam doi baieti la liceu care dadeau bacul si aveau nevoie de internet. Cand se strica un echipament dura si trei saptamani pana venea cineva. Pe strada unde locuim sunt 200 de familii, iar acum nimeni nu mai are Digi. Eram obligati sa acceptam conditiile lor pentru ca nu exista alternativa. De la inceputul lui 2016, au venit alti furnizori de cablu, iar noi am renuntat la serviciile RDS. Le-am spus motivul, au inteles. Ultima factura era de vreo 26 de lei. Saptamana trecuta (decembrie 2018), am primit un telefon de la RDS-RCS prin care un tanar foarte nervos si amenintator ne aducea la cunostinta ca avem facturi neplatite. De atunci, zilnic, primim telefoane de amenintare. Pe data de 19 decembrie 2018 am primit telefon de la aceeasi persoana, de pe alt numar, tot cu amenintari. Eu nu cred ca acest contract ne-a legat pe viata de acesti furnizori de diferite servicii ce nu respecta aproape nimic din cele scrise in contract, ci vor numai sa ne ia banii”, a explicat fostul client

Un alt client, de data asta din municipiul Iasi, a vrut sa schimbe contractul cu alt furnizor de servicii. Dar, pentru ca a uitat sa se prezinte cu toate echipamentele, i s-a imputat o taxa de 40 de euro. Chiar si atunci cand a revenit cu echipamentele complete, i s-a cerut aceeasi taxa.

„In data de 01.11.2018 am solicitat si incheiat cu operatorul economic RDS-RCS incetarea de furnizare a serviciilor de televiziune si internet prin care se mentioneaza ca predarea echipamentelor sa se realizeze intre zilele de 1-7 ale lunii urmatoare. In consecinta, am fost in data de 04.12.2018 pentru predarea echipamentelor. Mi s-a comunicat ca lipseste un adaptor ce se monteaza in spatele televizorului. Am solicitat prelungirea termenului de predare. In data de 28.11.2018 ma deplasez pentru predarea echipamentelor. Mi s-a spus ca trebuie sa achit o factura de 40 de euro pentru nepredare la timp. Am cerut in scris cele comunicate de catre operatorul economic, dar am fost refuzat. Am sunat la call-center si mi s-a spus ca factura de 40 euro nu este emisa, dat tot nu pot preda echipamentele pana nu achit factura”, a spus ieseanul.

Lista reclamatiilor este completata de una din care aflam ca a fost inventata alta taxa, de data asta de peste 200 lei. „Nu mi s-a adus la cunostinta ca internetul va fi functionabil in parametrii normali doar in camera unde este amplasat routerul. Cand mi-am exprimat dorinta de a rezilia contractul aferent, mi s-a spus ca trebuie sa platesc o taxa de 206 lei conform unei clauze care nu exista in contract”, povesteste alt iesean.