Publicitatea pe Facebook – Cât de utilă este pentru afacerea ta?

in Diverse de

Dezvoltarea optimă a unei afaceri este susținută în bună măsură de tipul de promovare adoptat. Fie că folosești campaniile outdoor, indoor sau îți îndrepți atenția către promovarea online, este important să ai un buget potrivit pentru a-ți atinge obiectivele. 

Află în acest articol motivele pentru care publicitatea pe Facebook continuă să ofere rezultatele așteptate, indiferent de direcția de business pe care o ai

Poți atrage un anumit tip de clienți

Potrivit celor mai recente studii, majoritatea utilizatorilor de Facebook în România sunt bărbați, în procent de 53%, dintr-un total de peste 12 milioane de persoane care preferă această platformă socială. Acest lucru oferă informații esențiale pentru cei care vor să își promoveze afacerea pe canalele social media, ajutându-i să-și seteze corect campaniile de marketing. 

Iată și alte detalii care pot creiona tipul de client pe care ți-l dorești și care poate fi atras de publicitatea pe Facebook:

  • Timpul petrecut pe rețeaua de socializare de către utilizatori poate defini perioada campaniei publicitare;
  • Obiceiurile utilizatorilor de Facebook pot indica detalii importante despre consumator. Astfel, vei știi ce fel de produse să promovezi;
  • Campaniile agresive pot îndepărta tipul de client dorit, așadar, le poți evita;
  • În funcție de persoanele care accesează pagina de Facebook a afacerii tale, poți crea o campanie de publicitate targetată. Profilul, vârsta și preocupările sunt alți factori importanți.

Creezi campanii

Antreprenorii care doresc să își dezvolte afacerea știu cât de importante sunt rețelele sociale. Potrivit statisticilor, Facebook continuă să atragă un număr mare de utilizatori, la nivel local și internațional, ceea ce face ca această platformă să fie un instrument excelent de promovare.

Un curs de Facebook Ads la Atelierele Ilbah îți poate oferi cunoștințele de care ai nevoie în setarea unei campanii corecte de publicitate, în doar câțiva pași simpli. Astfel, vei descoperi de ce acest canal de promovare are o rată mare de succes, cu returnarea investițiilor. 

În funcție de obiectivele campaniei, îți poți îndrepta atenția către cel mai simplu mod prin care să faci publicitate firmei și activităților pe care le deții. Aici, un rol important îl joacă promovarea de tip “boost post”, cu ajutorul căreia poți seta vârsta potențialilor clienți interesați de produsele și serviciile tale, regiunea, preocupările și desigur obiectivele. Tot aici poți propune și un buget anume, pe care sa îl poți controla pe tot parcursul campaniei de pe Facebook.

Promovarea organică versus cea bugetată

Dacă până de curând campaniile organice de promovare a unei afaceri dădeau rezultate, lucrurile stau ușor diferit astăzi. Postările simple neplătite fac parte din ceea ce se numește “campanie organică”, însă, conform statisticilor, acestea ajung doar la 5% dintre urmăritorii paginii tale de Facebook. Aici intră în discuție promovarea cu ajutorul Facebook Ads, un instrument avantajos care îți poate propulsa afacerea de la bun început.

Așadar, se poate concluziona că dezvoltarea unei afaceri cu ajutorul rețelelor sociale și mai exact, cu bine cunoscuta platformă Facebook, poate reprezenta soluția potrivită obiectivelor afacerii. Este important să descoperi acest instrument de promovare, pentru a beneficia de rezultatele dorite.