Lichidatorii si judecătorii sindici au jefuit mai mult de 50 de mii de companii din întreaga Românie în timp ce ANAF nu a fost implicata sau informata. Lichidatorii susțin și insistă că au doar obligația de a raporta la judecători și nu si la ANAF sau acționari. Aproape 95% din toate operațiunile de vânzare care au fost efectuate de către lichidatori au fost fraudate și aranjate pentru prieteni acestora iar între 70-90% din cazuri, prețurile se fac în piața neagră. Ce a mai rămas este la randul lui furat prin taxele foarte mari practicate de lichidatori. In realitate, judecătorii și lichidatorii isi unesc fortele pentru a organiza si aranja punerea în insolvență a companiilor pentru 5000 RON. Statisticile arată că aproape 90% dintre companiile care intră în reorganizare au fost forțați să intre în lichidare de către lichidatori și judecătorii cu scopul de a le fura bunurile. In realitate, in 90% din cazuri, lichidatorii si judecatorii sindici preiau actiunile si le vand bunurile, activele, catre alte companii pe piata neagra. Se estimează ca în ultimii 10 ani sute de mii de români au devenit șomeri și mai multe miliarde de euro nu au fost plătite catre ANAF. Aceasta este una dintre cele mai mari evaziuni fiscale, mii de cereri au fost făcute de acționari la ANAF, DNA, CSM, dar toate acestea au fost arhivate, deoarece lichidatorii finanțeaza corupția întregului sistem de justiție românesc cu banii la negru. În multe cazuri acționarii ajung la închisoare și redusi la tăcere cand acestia pun prea multe întrebări de genul de ce judecătorii și lichidatorii au preluat si vandut activele companiilor lor.
Legile insolventei au devenit o culegere de metode „brevetate” de fraudat partenerii de afaceri, angajatii si mai ales statul, fara sa risti sa intri la puscarie. Azi prezentam un prim episod despre aceasta mare manevra acoperita legal care saraceste mii de oameni si imbogateste doar cativa „baieti destepti”.
The liquidators and they syndic judges had looted more than 50000 companies all over Romania while ANAF was not involved or had informed. The liquidators claim and insist that they only have obligation to report to the judges and not to ANAF or the shareholders. Almost 95 % of all the sales operations that were done by the liquidators are fraud and prearranged to friends and between 70-90 of the real prices are done in the black market. What is left is stolen again by very high liquidators fees, In reality judges and liquidators are arranging to put companies in insolvency for as low as 5000 RON . Statistics show that almost 90 % of the companies who enter in financial reorganizations, they were forced to be in liquidations by the liquidators and the judges in order to steal their assets. In reality and almost 95 % of the times , the liquidators and the syndic judges inherit the shareholders, and sell their companies assets in the black market. It is estimated in last 10 years that hundreds of thousands of Romanians became jobless and several billion euros were not paid to ANAF . This is one of the biggest tax evasions, Thousands of claims were made by the shareholders to ANAF, DNA , CSM , but they were all archived because the liquidators finance the corruption of the entire Romanian justice system from the black money . In many cases, the shareholders will end up in jail and silenced if they ask too many questions about why the judges and liquidators inherit their companies’ assets.
Lichidatorii finanțeaza corupția întregului sistem de justiție românesc.Lichidatorii si judecătorii sindici au jefuit…
Posted by Romania Justice System and Investors-Sistemul de justiție și investitori on 13 Ianuarie 2016
Hassan Awdi, fostul patron al companiei, îl acuză pe Remus Borza că a vândut
170 de vagoane cu 2.000 lei bucata, deşi acestea valorau 50 mil. euro
În plângerea penală adresată DNA, judecători, procurori, avocaţi şi poliţişti sunt acuzaţi că au obstrucţionat justiţia, sustrăgând sau distrugând probe şi înscrisuri
Hassan Awdi, fostul patron al CFR Mesagerie şi al SC Rodipet SA (actuala Network Press Concept), a înaintat procurorilor anticorupţie o plângere penală pe numele administratorului judiciar Remus Borza – reprezentant al EuroInsol, societate care a administrat CFR Mesagerie – acuzându-l că a vândut la preţ de fier vechi 170 de vagoane a căror valoare de piaţă s-ar fi ridicat la 50 milioane de euro. Spre comparaţie, menţionăm că CFR Mesagerie a fost achiziţionată la data de 10 decembrie 2004 de la SNTCF CFR Călători SA la preţul de 7,27 miliarde lei vechi, echivalentul a 187.303 euro la cursul din 10 decembrie 2004.
Plângerea penală remisă DNA se referă, de asemenea, şi la mai mulţi judecători, avocaţi, procurori şi poliţişti care ar fi instrumentat în mod fraudulos dosarul în urma căruia Hassan şi Mehdi Awdi au primit pedepse privative de libertate de 10 ani.
În plângere, Hassan Awdi îi acuză, printre altele, de „distrugerea, degradarea şi aducerea în stare de faliment a societăţilor comerciale din Grup Awdi”, precum şi de obstrucţionare a justiţiei, respectiv „sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri”, „fapte ce, în esenţă, constau în sustragerea documentelor din dosarul de la instanţă de mai multe ori, respectiv confiscarea banilor firmelor Awdi Grup şi vânzarea proprietăţilor pe piaţa neagră, folosirea banilor în uz personal,
falsificarea vânzărilor, înstrăinări nejustificate prin nedepunerea de documente în instanţă”.
Datoria inventată a CFR Mesagerie ar fi trebuit acoperită cu valoarea bunurilor vândute
Concret, fostul patron al CFR Mesagerie susţine că, deşi a depus documente ale CFR Mesagerie, Supremo Corporation, Piramid Corporation şi Rodipet Courier la dosarul 13652/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 1 Bucureşti şi de trei ori în dosarul 35760/3/2006 de la Tribunalul Bucureşti Secţia VII Comercială, acestea au dispărut, ceea ce a dus la anularea tuturor contractelor încheiate de aceste societăţi şi la executarea proprietăţilor deţinute de acestea.
Printre altele, Hassan Awdi menţionează în plângere că, până la acest moment, ştie „cu siguranţă că EuroInsol a vândut, fără să depună dovezi la dosarul cauzei” bunuri ale CFR Mesagerie în valoare de 3,5 mil. euro situate în toate judeţele ţării (aproximativ 75 de birouri din toate gările din ţară), 164 – 170 de vagoane ale CFR Mesagerie. „80% dintre ele erau complet reparate, iar fiecare era în valoare de 300.000 – 800.000 euro. Unul nou este aproape 1 milion de euro. De ce Euroinsol le-a vândut la 2.000 RON??? Valoarea comercială era de minimum 50.000.000 euro. De ce au fost vândute de Euroinsol la doar 2.
000 RON??? Judecătorii Roventa Elena, Nestor Raul Alexandru, EuroInsol, Remus Borza, procurorii Hosu şi Tudosan, directorii de la CFR SA şi CFR Călători sunt în totalitate responsabili pentru această valoare”, se arată în plângere, cu menţiunea că „datoria inventată a CFR Mesagerie ar fi trebuit acoperită de activele vândute de Euroinsol şi Remus Borza”.
CFR Mesagerie, cumpărată cu mai puţin de 190.000 euro
CFR Mesagerie a fost scoasă la licitaţie în perioada 15 septembrie 2003 – 10 noiembrie 2004, interesate arătându-se numai două societăţi comerciale – Guard 24 şi Monalisa Investments -, ambele controlate de omul de afaceri Hassan Awdi.
Pachetul de acţiuni a fost adjudecat de către SC „Monalisa Investments” SRL, pe 10 decembrie 2004, cu preţul de 7,27 miliarde de lei vechi (echivalentul a 187.303 euro la cursul de 38.814 lei/euro din data de 10 decembrie 2004), respectiv 25.000 lei vechi/acţiune.
Conform contractului de vânzare-cumpărare, SC Monalisa Investments SRL se angaja, printre altele, ca, pe o perioadă de 5 ani, să nu falimenteze compania CFR Mesagerie SA şi să nu facă disponibilizări de personal, în caz contrar fiind nevoită să renunţe la CFR Mesagerie în favoarea SNTFC „CFR Călători” SA, care i-ar fi restituit jumătate din preţul de vânzare.
Păcălit de şefii CFR?
Hassan Awdi notează în plângere că a achiziţionat CFR Mesagerie „la insistenţele domnului Ioan Preda, direct general adjunct al Rodipet SA, care a prezentat firma ca fiind una profitabilă de pe urma căreia Rodipet ar fi putut beneficia de subvenţia la transportul presei la preţul de 1 leu/tona transportată, indiferent de distanţă”.
Potrivit acestuia, 5 ani mai târziu a aflat că directorii CFR Călători au „înşelat cumpărătorul prin existenţa unui protocol secret semnat între CFR Mesagerie şi CFR Călători în anul 2002 şi care a fost anulat imediat după adjudecarea licitaţiei, lucru neprezentat cumpărătorului”.
„Prin acest protocol, CFR Călători acoperea toate pierderile companiei CFR Mesagerie până la pragul de rentabilitate. Această anulare a protocolului a afectat situaţia financiară a firmei, ducând la pierderi de 500.000 – 1.000.000 euro/lună. Mai mult decât atât, vânzătorul a înşelat cumpărătorul şi în privinţa numărului de angajaţi. În caietul de sarcini era prezentat un număr de aproximativ 600 de angajaţi, iar în realitate numărul acestora depăşea 900. Aceste noi pierderi ale CFR Mesagerie au fost acoperite prin infuzii de capital şi prin facilităţi comerciale oferite de firmele membre Awdi Group, printre care Supremo Media, Piramid Corporation, Guard 24 Security Systems SRL, Intelbiz Solutions şi Monalisa Investments SRL, care era şi acţionarul majoritar. Monalisa Investments SRL a notificat de mai multe ori vânzătorul, CFR Călători, Parlamentul României şi Guvernul că trebuie să preia înapoi firma, în caz contrar va intra în faliment. Aceştia au refuzat, iar ceea ce am prevăzut s-a întâmplat, firma intrând în faliment!”, notează Hassan Awdi.
SURSA: Curerulnational.ro