Știri captivante și curiozități din toată lumea – Descoperă informațiile care contează!

🔗 Conectează-te cu NOI

🌿 Hai pe Facebook! 📘 Alătură-te Grupului ▶️ Urmărește pe YouTube

Ideea schimbării brandului de țară pentru turism, reprezentat de „Frunza lui Udrea”, l-a făcut pe Traian Băsescu să posteze cu mult umor pe pagina lui de Facebook sugestia că în loc de oaie să se pună un bou

in ExtraNews de

Mnistrul Turismului referindu-se la schimbarea brandului de țară pentru turism a declarat că este o temă falsă și că fiind vorba de un proiect cu fonduri europene, nu poate să fie schimbat până în anul 2020.
Și fostul președinte Traian Băsescu a reacționat pe pagina sa de Facebook, în legătură cu această idee, într-o postare intitulată „Să râdem cu Ministrul Turismului”.
„Ministrul Turismului s-ar gândi să schimbe brandul de țară pentru turism. Foarte bine, este oricând loc de mai bine. Problema este că ministrul ar vrea să fim reprezentați de Miorița, o baladă tristă, adică de o oaie sau eventual de cei trei ciobani care se omoară între ei. Sunt convins că, dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranță, ministrul ar fi foarte bine reprezentat”.
Pe de altă parte, ministrul Agriculturii, Petre Daea, s-a declarat pentru folosirea oii ca brand de țară, explicând că „oaia este o statuie vie”.
„Uitați-vă în orice parte a țării, cât de frumos e acest animal pe pășunile verzi ale țării românești. Frunza o are toată lumea, dar oile ca-n România, nu. Lângă oaie, găsești o frunză, dar lângă frunză nu poți să găsești o oaie”, a spus, marți, Petre Daea.

Trimite prietenilor

Ultimile din

Mergi la SUS