Facturi duble si triple dupa schimbarea contoarelor. „Toți se vaită!” Iată răspunsul de la Electrica

in ExtraNews de

Se reclama un consum lunar de peste 400 de kW (vezi foto 439 kW) acolo unde înainte se înregistrau în jur de 100 de kW

„Am primit factura. Unde înainte dădeam 150 de lei, acum mi-a venit 350 de lei. Dar mă tem că luna viitoare îmi va veni de plată și mai mult. În toată comuna, unde s-au schimbat contoarele este aceeași problemă. Cu cine vorbești și aduci discuția despre curent începe să se vaite. Nu e o persoană care să fie mulțumită”, ne-a declarat o doamnă din comună.

În comunicatul de presă remis către buzoienii.ro, Electrica (SDEE Muntenia Nord) le recomandă consumatorilor nemulțumiți să adreseze sisizări la sediul de pe Bd. Mareșal Averescu (lângă stadionul Gloria). Prima verificare a contorului este gratuită.

„Consumatorii pot beneficia, la cerere, în decurs de 12 luni, de o verificare metrologică gratuită a contorului. Costul lucrărilor de verificare, demontare şi remontare a grupului de măsurare sunt suportate de către operatorul de distribuţie, inclusiv în cazul în care sesizarea utilizatorului se dovedeşte a fi neîntemeiată. În situaţia unei noi reclamaţii neîntemeiate a utilizatorului, depusă în următoarele 12 luni calculate de la data reclamaţiei neîntemeiate ale cărei costuri au fost suportate de către operatorul de distribuţie, costul este achitat de către utilizator”.