Cum îți promovezi afacerea prin flyere si pliante

in Diverse de

Spre deosebire de o reclamă în mediul online, un flyer are o valoare tangibilă, iar acesta are capacitatea să promoveze o afacere cu un cost foarte mic. Dar există mai multe metode în care pliantele pot fi folosite în promovarea unei companii și vom trece prin cele mai importante în rândurile ce urmează.

Creează un plan eficient

Este importat ca înainte să creezi sau verifici un preț pentru flyere, să ai un plan bine stabilit pe nișa dorită. Trebuie să îți pui următoarele întrebări:

  • Care este publicul țintă?
  • Care este scopul flyerelor? Să promovezi o afacere nouă, un serviciu nou sau doar o reducere la unul dintre produse?

Flyerele trebuie să aibă printate informații clare și concise, dar care să îi captiveze pe cei care le citesc. Este imperativ ca toate informațiile să fie relevante și poziționate în mod ideal pe flyer.

Ce trebuie să conțină un flyer și un pliant

Date de contact

În primul rând, informațiile privind datele de contact pot aduce și pierde clienți în același timp. Trebuie ca toate datele de contact să fie vizibile și ușor de accesat, dar în același timp informația respectivă nu trebuie să deranjeze cititorul.

Elemente vizuale

Elementele vizuale ar trebui să arate, într-un mod sau altul, serviciile sau produsul promovat de autor. Se pot folosi poze, ilustrații, grafice, practic orice metodă creativă de a stârni un sentiment asupra cititorului.

Titlul

E recomandat ca titlul să fie cât mai simplu cu putință, dar în același timp să exprime motivul pentru care acel flyer există. Prin titlu se promovează afacerea, iar el va fi adeseori primul text pe care îl vor citi cei din publicul țintă.

Aspectul și conținutul

Nu e de mirare că toate flyerele sunt atrăgătoare și ne fură privirea de multe ori. Designul poate fi simplu, dar conținutul nu contează doar în privința textului, dar și a poziționării acestuia în pagină. Aceleași informații pot avea un impact mult mai mare, dacă sunt puse în locul care trebuie.

Oferte

E posibil ca flyerul să fie creat pentru a promova o ofertă. Dar în caz contrar, dacă se promovează orice altceva, dar compania dispune de o anumită ofertă, este bine ca aceasta să fie introdusă pe flyer, pentru a crea cât mai multe opțiuni de fidelizare a clientului.