Informatii utile! Curiozitati si stiri din intreaga lume.

Bautura IDEALĂ pentru fumători care CURĂŢĂ în totalitate plămânii. Este o reteta simpla, gata foarte repede.

in Sanatate
DISTRIBUIE PE FACEBOOK

Daca esti fumator, cu siguranta esti constient de efectele nocive ale tutunului asupra plamanilor si cu siguranta stii ca, daca fumezi de mult timp, acestia devin aproape negri.

Plamanii au mult de suferit, dar niciodata nu e prea tarziu sa renunti sa mai fumezi si sa incepi sa ii cureti.

Este o reteta simpla, gata foarte repede.

Iata de ce ingrediente ai nevoie:

-o radacina mica de ghimbir

-doua linguri de turmeric

-un litru de apa

-400 de grame de usturoi (curatat si taiat in sferturi)

-400 de grame de zahar (de preferat brun)

Pune apa la fiert. Cand a inceput sa clocoteasca, adauga ghimbirul, turmericul, usturoiul si zaharul. Lasa-le sa fiarba cateva minute.Toarna mixtura rezultata in recipiente si bag-o la frigider, ca sa se raceasca bine. In fiecare zi, pe stomacul gol, dimineata, ia cate doua lingurita din aceasta fiertura, la fel si seara, inainte de masa.

Alimente banale care iti pot curata plamanii

Legume cu frunze verzi

Legumele cu frunze verzi contin multi compusi care sunt excelenti pentru mentinerea plamanilor sanatosi. Cele mai multe legume cu frunze verzi si legume crucifere contin antioxidanti care ajuta la eliminarea toxinelor din corp. Varza, broccoli, kahrrabi si conopida sunt legume care ajuta la curatarea sangelui si a plamanilor.

S-a demonstrat, de asemenea, ca legumele crucifere reduc riscul de cancer pulmonar. Journal of Nutrition a raportat ca prin cresterea consumului de legume crucifere se poate reduce riscul dezvoltarii cancerului pulmonar.

Alimente cu carotenoide

Alimentele care contin carotenoide ajuta si ele la detoxificarea plamanilor. Carotenoizii sunt niste antioxidanti care au un efect cancero-preventiv asupra tesuturilor si celulelor. Rosiile, morcovii, ardeiul rosu, cartofii dulci sunt toate surse bogate in antioxidanti care vor stimula sanatatea dumneavoastra pulmonara. Unii cercetatori au declarat ca carotenoizii tin la distanta cancerul pulmonar.

Alimente care contin acizi grasi

Alimentele care contin acizi grasi, mai ales omega 3, ajuta la curatarea plamanilor si la mentinerea sanatatii sistemului respirator. Alimentele bogate in omega 3 sunt pestii grasi precum macroul si somonul, semintele si fructele cu coaja tare si ouale. Se stie ca alimentele care contin omega 3 contribuie la reducerea inflamatiei din organism si la stimularea puterii cognitive.

Cercetatorii de la Colegiul American de Nutritie au descoperit ca o dieta bogata in omega 3 ajuta sangele sa curga mai bine prin plamani, ajutand la prevenirea unor boli respiratorii inflamatorii si infectioase.

Puteti lua suplimente omega 3 sau puteti incerca o dieta bogata in omega 3 pentru a va mentine plamanii santosi.

Alimente care contin flavonoide

Printre aceste alimente se numara merele, afinele, portocalele, lamaile, rosiile si varza. Flavonoidele sunt excelente pentru curatarea pulmonara, avand un efect terapeutic si ajutand la prevenirea cancerului pulmonar, cancerului de san si cancerului de prostata.

Usturoiul

Usturoiul va poate mentine, de asemenea, plamanii sanatosi. Usturoiul contine un compus numit allicin care actioneaza ca un puternic agent antibiotic natural in organism, distrugand infectiile pulmonare care va pot infunda plamanii. Un studiu din 2013 afirma ca usturoiul ajuta la prevenirea cancerului pulmonar si a leziunilor pulmonare cauzate de aerul poluat, fumat si calitatea slaba a aerului.

Ceaiul verde

Ceaiul verde contine antioxidanti puternici, fiind foarte benefic pentru plamani. El pastreaza plamanii sanatosi si fara mucus. Acest ceai va protejeaza impotriva diferitelor tipuri de cancer, inclusiv cancerul pulmonar, si imbunatateste functia creierului.

Vitamina C

Vitamina C este un alt antioxidant care este bun pentru sanatatea respiratorie. Vitamina C elimina toxinele din corp si va mentine o piele fina. „Vitamina C ajuta la distrugerea radicalilor liberi care se dezvolta atunci cand plamanii sunt expusi fumul de tigara”, spune dr. Emily Wax. Aceasta vitamina previne cancerul pulmonar, bolile de inima si artrita.

Alimentele bogate in vitamina C sunt kiwi, ardei rosu, fructe citrice, papaya , capsuni, broccoli, ananas , mango si pepene galben.

Ghimbir

Daca aveti probleme respiratorii datorate infectiilor sau gripei, ghimbirul este o solutie foarte buna. Ghimbirul are multe proprietati antiinflamatorii. Puterea ghimbirului de a reduce inflamarea ajuta la accelerarea recuperarii de la problemele cauzate de infectiile respiratorii si la reducerea cantitatii de mucus care infunda tuburile bronsice.

Ghimbirul este utilizat pentru a ameliora simptomele astmului si a ltor boli respiratorii. De asemenea, ghimbirul are un rol foarte important in inhibarea celulelor canceroase pulmonare.

Curcuma

Turmericul actioneaza ca un remediu pentru curatarea plamanilor deoarece compenseaza efectele daunatoare ale poluantilor atmosferici si ale fumului de tigara. Curcuma poate ajuta la prevenirea bolilor pulmonare obstructive cronice (COPD), a astmului alergic si a altor boli respiratorii.

Alimente bogate in magneziu

Alimentele care contin magneziu va pot mentine plamanii sanatosi. S-a raportat ca o deficienta a magneziului poate afecta functia pulmonara si poate duce la complicatii pulmonare. Studiile clinice au constatat ca tratarea starilor astmatice cu magneziu ar putea avea un potential terapeutic.

Apa

Consumul de apa suficienta este necesar pentru a va mentine intregul corp sanatos, inclusiv plamanii. Cecetatorii au descoperit ca pe langa oboseala si iritabilitate ca semne ale dezhidratarii, se afla si cresterea bronsitelor. Apa ajuta la reglarea inflamatiei in plamani si previne anumite afectiuni bronhopulmonare. A avea suficienta apa in organsim este esential pentru sanatatea pulmonara, deoarece reglementeaza distributia corespunzatoare mineralelor si sarurilor.
Alaturi de alimente, plamanii au nevoie si de putina consolidare. Ii puteti consolida prin practicarea respiratiei profunde, prin exercitare si prin includerea vitaminei D in dieta dvs.


DISTRIBUIE PE FACEBOOK

Loading...

Privacy Policy Settings

Mergi la SUS