Ai un business? Iată 5 avantaje ale campaniilor de SMS Marketing pe care NU le știai!

in Diverse de

Pe măsură ce mai multe branduri țintesc menținerea unei legături constante cu clientul, SMS-ul devine esențial pentru strategia lor de marketing. Cu toate acestea, foarte mulți antreprenori nu consideră important SMS marketingul și, astfel, este afectată comunicarea cu consumatorii. 

Afacerile sau companiile mici au impresia greșită că astfel de campanii presupun investiții mari și că acestea nu permit o comunicare personalizată și orientată. Realitatea este că accesul la acest tip de marketing este mult mai ușor decât ți-ai imagina, iar mesajul poate ajunge la client sub forma unui simplu SMS. 

Iată câteva dintre avantajele acestui tip de publicitate pentru afacerea ta:

  1. Este un canal direct, imediat

SMS-ul este unul dintre cele mai rapide canale de comunicare disponibile. Cu o rată de citire de 97% în termen de 15 minute de la livrare, poți fi sigur că mesajele importante vor fi citite aproape instantaneu. Mai mult decât atât, 45% din campaniile SMS generează un ROI (return of investment) de succes, ajungând la peste 50%, atunci când sunt combinate cu alte canale populare, cum ar fi e-mail și social media.

  1. Poți utiliza numere scurte, pentru a simplifica răspunsul și pentru a-ți construi baza de date

Solicită clienților să facă primul pas, trimițând un text scurt sau un cuvânt cheie către un număr ușor de memorat. Această strategie îi familiarizează cu acel cod sau cuvânt cheie al brandului tău și, prin urmare, devin mai deschiși să interacționeze și să răspundă. Acest tool este inclus în prețurile pentru serviciile SMSO.ro de SMS marketing. Tot ce trebuie să faci este să te lași pe mâna specialiștilor și să ai încredere că o astfel de campanie îți va aduce numai beneficii.

  1. Poate susține și se poate integra cu alte canale

Este important ca, în strategia de marketing, toate canalele să funcționeze bine împreună, iar SMS-ul nu face excepție. Mai mult, acesta este un canal de sine stătător extraordinar, dar are și capacitatea de a îmbunătăți și de a sprijini alte mijloace de comunicare populare în rândul consumatorilor, cum ar fi social media și e-mail-ul. De exemplu, mesajele pot servi pentru a le reaminti clienților să citească un e-mail trimis cu cateva ore sau chiar zile în urmă. Un simplu SMS, cu un text de tipul „ne-ați citit e-mailul?” poate contribui la creșterea ratelor de citire a e-mailurilor cu 20% –30%.

  1. Poți afla mai multe despre clienții tăi

SMS-ul este un canal excelent pentru a obține feedback de la clienți prin sondaje. Cercetările arată că, în medie, 31% dintre utilizatori vor răspunde la un astfel de mesaj, cu un timp mediu de răspuns de aproximativ 5 minute. Acest lucru confirmă că poți obține rezultate excelente într-o perioadă scurtă de timp.

  1. Poți stimula implicarea clienților

Gândește-te la SMS marketing ca la o modalitate de a îmbunătăți modul în care afacerea ta își fidelizează consumatorii. Întreprinderile ar trebui să varieze tipul de conținut, pe care îl trimit. Unii clienți vor aprecia actualizările și știrile cu privire la evoluțiile viitoare în cadrul companiei sau al afacerii tale, însă astfel de informații ar trebui furnizate prin e-mail, unde un mesaj mai consistent se potrivește mai bine. 

Acestea fiind spuse, iată câteva dintre avantajele campaniilor de SMS marketing pentru afacerea ta. Cu cât te implici mai mult în strategia de publicitate, cu atât clienții îți vor recunoaște brandul și vor reacționa la interacțiunile tale cu ei. Prin acest tip de serviciu, te asiguri că ai o legătură directă și constantă cu consumatorii tăi, fără să îi obligi să-și verifice e-mail-ul.



Loading...